Complicated

Nu sitter jag hr nyklippt och mätt.
När ja satt där i frisörstolen insåg jag hur komplicerat det plötsligt blivit att klippa sig. Första gången det var det. Jag satte mig ner som vanligt och hon undrar hur jag vill ha det klippt. Jag svarar som jag alltid gjort: "Ganska kort men det ska ändå gå göra något med det". Tror ni det räckte? tydligen inte. Hon började kackla om en massa saker som jag inte hade en aning om hur jag skulle svara. "Du har en virvel här. Ska vi bara lägga ner den eller klippa ner den?" Hmm krångligt. Jag vill ha tillbaks min gamla frisör! Hon visste vad man menade och det räckte att svara enkelt. Inte behöva gå igenom varje punkt och fråga hur man vill ha det på just det stället. Tid tog det också. Brukar ta mellan 15-25 min i vanliga fall. Idag tog det 45 min!?!?! Blev en aning stressad.
Men som tur var blev det bra. Det är ändå huvudsaken.

Om 8 dagar står vi på Landvetter och väntar på att få stiga på planet som ska ta oss till Phuket! Sjukt att det snart är dags!

"She's so beautiful, beautiful, beautiful, beautiful, beautiful
beautiful, beautiful, beautiful, beautiful,
magical, mystical, irresistible, cosmical
a wonderfull overkill but most of all beautiful "

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0