Nu är det dags!

Det här får nog bli lite av ett avskedsinlägg. Sista inlägget från Sverige iår. Men ska allt se till att skriva någon gång nereifrån sköna Thailand och skryta lite om hur underbart vi har det. Var så säkra.

Det har varit lite hektiskt idag. Väldigt nervös kan tilläggas också. Är orolig för att inte få med mig allt det viktiga. Men jag tror jag fått ihop det mesta. Bar alite småsaker kvar.

Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva mer än att säga att ni får ta hand om er och festa för min del också!

Jag kommer höra av mig här på bloggen och vem vet. Det kanske trillar in ett sms eller kanske till och med ett vykort. Den som lever får se. Ha det fint gott folk!

Kommer bli världens bästa månad med dig älskling! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

åååh,inte alls avis. ;P ha en fortsatt mysig kväll! =)

2007-12-12 @ 22:18:43
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Evelina

Ha en riktigt skön resa !

2007-12-14 @ 17:44:01
URL: http://Savolainen1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0