Reporting Live From Krabi, Thailand - day 2

Kan val ta och slanga till med ett inlagg idag igen eftersom vi anda hamnade har i brist pa annat att gora nu nar det regnar har. Fattar inte varfor inte solen kan fa vara framme en hel dag.

Men vi har lyckats sola och bada lite i poolen idag anda. Men vi har hunnit med mer an sa. Upp vid 9 idag och kaka frukost som ofta blir frukt och liknande. Idag var det banan ananas och tva toast med jordgubbsmarmelad och ett glas apelsin juice. God frukost. Efter det begav vi oss till postkontoret och skickade lite vykort. Sa vem vet det kanske dimper ner nat i postladan snart.
Sedan begav vi oss till centrum och shoppade och at god lunch. Lyckades shoppa lite saker faktiskt. Inte kopt nagot annat an mat hittills. Det blev detta inkopt: Ett par Volcom shorts for 120 kr (kan tillaggas att dom var akta!) Ett par billabong badshorts for 40 kr (antagligen inte akta) och sedan ett par ray bans for 40 kr ocksa (akta skulle jag inte tanka mig att dom var men vad gor det?) Vi at gott pa restaurang Viva ocksa. Underbar sandwich i italiensk smak. Den restaurangen kan jag verkligen rekommendera om ni besoker Krabi! Annars har det varit lugnt idag.
jag tycker om att shoppa i Thailand! Pruta ar kul!

Allt fran thailand for dagen. Vi hors och syns!

<3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vill också ha vykort ! (A)

Rebecca Hultqvist
Egnahemsvägen 14
33152 Värnamo

2007-12-19 @ 10:29:14
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0