Reporting Live from Krabi, Thailand - Day 3

Ja usch vad vi hamnar har ofta nu da. Ar nog pga att det det inte finns sa mycket att gora har i Krabi. Det ar shopping och sola kanns det som. Men imorgon har vi bokat in oss pa lite aktiviteter. Kl 8 ar det hamtning pa hotellet for att sedan ut pa lite kajak tur i mangrove skogen och sedan elefant treeking i djungeln. Ska bli spannande och se om det ar nagot att ha!

Men ska kanske ocksa beratta om dagens upplevelse. Vi har namligen varit pa thai massage! Och det kan jag saga ar lite annorlunda. dom gar verkligen igenom varenda led och muskel i hela kroppen. Och tror inte det finns nagon led som inte knacks! Visa saker gjorde valdigt ont kan jag saga! Men nu i efterhand var det valdigt skont. Kanner dock att jag har lite ont i ena foten. Men det ska nog ga over om ett tag. Jag kan varmt rekomendera det! vi betalade 200 Bhat for det. Alltsa 40 kr! Och det var for en timme. Det far det allt bli nagon mer gang innan vi beger oss tillbaka till Sverige. Skulle val tro att en sadan har massage i sverige kostar en aning mer an 40 kr.

maste ocksa namna en kille som vi sag pa en restaurang for tva dagar sedan. Det var en ekta backpacker! Han var extremt lik Leonardo Di Caprio i filmen The Beach! Man sag ingen skillnad! Vem vet han kanske var ute efter samma sak som Leo i filmen ;)

Det var allt fran Krabi Town denna torsdag eftermiddag! 

Ha det fint mina lasare! Ni ar uppskattade!

<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur vågar du åka ut i mangroveskogen? Den är ju läskig :D stötte ni inte på shrek ? ;) Hihi.
Hoppas ni har det bra i alla fall. Är SÅ JÄVLA SJUKT AVUNDSJUK :P vill inte va kvar här ^^,

2007-12-20 @ 23:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0