Stress och funderingar

Ja nu tror jag allt det är dags för att skriva lite här. Var ett tag sedan det var ett ordentligt inlägg. Det senaste var lite av ett fylleinlägg. Nu ska det bli lite mer ordentligt.
Nu är det månadg kväll och det är 3 dagar kvar tills man sitter på ett flygplan mot Thailand och Phuket. Något jag verkligen ser fram emot.
Men jag känner mig stressad nu också. Känns som att det är ont om tid och jag måste börja planera, packa och väga.  Har knåpat ihop en lista men jag vet inte om den är fullbordad. Det är så mycket man ska få med sig. Ni som har lust och ork får väldigt gärna hjälpa mig med att komma ihåg vad jag ska packa med mig. Skriv ner er lista och skicka som kommentar. Tacksam om det är någon som gör det. Skulle kännas bra. Är inte direkt van med sådant här. 21 saker står just nu på min lista. Men gissar på att jag inte fått med mig allt.

Men det känns så sjukt overkligt att om 3 dagar är man inte i Sverige längre. Ibland kan jag bara skratta till och skaka på huvudet och inte tro att det är sant. Att få åka med den man tycker om allra mest är inte helt fel heller direkt. Att få vakna upp bredvid varann i en månad är helt underbart! Men det är också ett prov på hur tåligt förhållandet är. Man kommer trots allt umgås intensivt hela dagarna i en månad. Men jag tror det ska gå utmärkt!

Nu kom jag på att jag blivit utmanad också. Bäst att ta tag i den nu ikväll också.
Men nu ska jag nog återgå till min lista och se om jag kommer på något mer. Och sedan börja packa ner i väskan.

Vi hörs var så säkra

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0