Nu är det sommar igen

Jag vet faktiskt egentligen inte vad jag ska skriva. Men något ska jag nog kunna skrapa ihop för er läsare.
Ja nu har det gått och blivit sommar och studenten är tagen och bal har man gått på. Visst var det underbara stunder. Men också sorgligt att aldrig mer gå till skolan och träffa alla klasskompisar. Men man får se till att man träffas ibland ändå. Efter allt detta hände något som jag aldrig trodde skulle hända. MEn det hände! Som tur var besökte jag dig och kom på en lösning som jag var alldeles utmärkt. Och jag är helt säker på att det kommer funka.
Jag vet att jag alltid kommer älska dig. Under tiden jag var ifrån dig saknade jag dig grymt mycket. Ville inte att det skulle bli som det blev. Men jag såg ingen annan utväg. Men nu. Nu ser jag bara ljust på framtiden! KOmmer alltid att älska dig. Vill dela alla livets härliga stunder. Men även alla jobbiga stunder. Nu känns det verkligen att det kommer vara du och jag föralltid!

Annars jobbar man och står i. Jobbar väldigt många veckor. Är endast ledig två veckor. vad som händer under dessa veckor återstår att se. Men förhoppningsvis blir det nåt kul!

Ha det bra alla bloggläsare!

Love you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0