Personligt rekord

Hemskt vad aktiv jag blivit här då. Skrivit två dagar irad nu. Men det känns faktiskt skönt att skriva av sig ibland. Det sprätter liksom i fingrarna. Dom måste få skriva :P
Idag var det en otroligt seg dag. Pappa va nere och väckte mig vid fem i sex. Men jag råkade somna om. så han kom ner igen. pallrade mig upp och åt lite frukost. sen va de typ bara att åka. Men på jobbet var jag inte alls trött längre. Kan jag inte vart. har aldrig jobbat så snabbt. Slog mitt rekord i antal gjorda rollatorer på en dag. Hela 35 st :P mitt gamla var 34. inte så stor skillnad men ändå haha.
detta märktes när jag kom hem. Var så trött att jag inte orkade göra något. så jag la mig i sängen och sov. Vaknade halv sju. åt och så. och nu sitter jag här och tänker inte lyfta ett finger till idag :P

Älskar dig jätte mycket Amanda <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vilken givande dag. Sova,jobb, sova. Thats life

2007-07-05 @ 06:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0