Semestertid

Nu är det tisdag vilket innebär andra dagen på en två veckor lång semester. En välbehövlig sådan! Det är så skönt att kunna sova så länge man vill utan att någon kommer ner och säger att det är dags att gå upp för att jobba.
Den gågna helgen var kul faktiskt. Slutade jobbet i fredags vid 1 vid halv 3 åkte jag till min kära Amanda i Nyköping. Kom upp vid halv 6 ungefär då bjöds det på mat, tacos, som amanda tessa och steffi lagat till. Det var gott vill jag säga. Efter det åkte vi och hämtade upp Leo som jag fick träffa för första gången. Vi åkte hem och spelade guitar hero, eller ja jag spelade inte så mycket. var väldigt svårt, vi sjöng även singstar. Gick inte heller någe vidare men aningen bättre än att spela gitarr. Allt går också mycke bättre när man fått i sig något. Klart vi var tvugna att ta ett dopp i deras pool också. premiär för mig. Va aningen kallt men blev varmt efter en stund.
På lördag när man vaknat och ätit lite så var det dags för hemfärd igen. kom hem vid kvart över 5. gjorde mig iordning för att sedan kl 6 åka upp till fredrik som arrangerade en trevlig 20 års fest. Trevligt folk och bra musik gjorde kvällen bra.
Fidde tog också ut en revansch på mig. Va inte så kul men var inte mer än rätt får jag väl säga.
Drog oss hemåt framåt natten i en 4 km lång promenad genom den mörka skogen och det ljusa gislaved.
Skönt att sova på söndagen efter att hållt igång så pass mycket på så få dagar.
De kommande 2 dagarna blir lite händelserika också. Imrogon blir det en tripp till vårt grannland Danmark för att köpa godsaker men även spana in huvudstaden Köpenhamn. OCh på torsdag blir det Göteborg med Christoffer och Fredrik vilket jag tror blir trevligt.

Ha det fint så ses vi i dimman

Amanda now and forever! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0