Tisdag kväll

Nu sitter man här precis innan läggningsdags. Bäst att sova i tid när man ska upp kl kvart över 5 på morgonen för att börja jobba kl 6. Segt men det är härligt när pengarna kommer.
Helgen som var var inte helt fel. Väldigt mysig tycker jag. Och förhoppningsvis blir helgen som kommer väldigt bra också! På fredag ska jag upp till Amanda och umgås med några av hennes kompisar på kvällen. Sen åker jag hem på lördagen och på kvällen är det dags för 20 års fest. Shit vad gammal du är Fidde. Snart pensionär ju. Men de ska bli skoj. Bara  dagar kvar innan två veckors semester också. Ska bli skönt att få sova ut i två veckor. Kan behövs känns det som. Har inte sovit mycke sen typ senaste lovet. Så det ska bli skönt. Andra veckan kommer bli väldigt mysig hoppas jag :) Umgås med min älskade Amanda hela veckan! Finns inget bättre!
Nu är det dags att nanna. Ha det fint!


Du är alltid i mina tankar Amanda! <3

Kommentarer
Postat av: Larsson

Ja fy fan. Kanske dags att börja tänka på att dra sig tillbaka

2007-07-18 @ 15:25:25
URL: http://www,storyoflarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0