Damn Snow!

Åh vad skönt det är med helg! Skönt att få bara ta det lugnt och inte passa några tider.

Idag var det väl ingen höjdare framåt dagen när man såg att snön började falla. Usch är det enda ordet jag säger om det! Innan det hann börja så var jag och Christoffer i Värnamo och hämtade ut mitt pass. Nu är det nära Madde! Längtar så grymt mycket! Har också satt på vinterdäcken på min bil idag. Kan säga att det blev ingen vacker syn! Det är en helt annan bil. Vill ha vår så min fina bil kommer tillbaka!
Imorgon blir det en bra dag! På dagen blir det att träffa Madde. Saknar dig så grymt jävla mycket rent ut sagt! Och på kvällen blir det Parken för att beskåda Takida! Ser fram emot det väldigt mycket kan jag säga!

Christoffer ge upp! Det kliar ju kan inte vara skönt ;)

Madde you're the one and only!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du ditt lilla flane.. Du fick vinna den här gången, men bara för att jag ville det ;) haha

2007-11-10 @ 15:44:47
URL: http://chrislindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0