Fullpackat

Idag är det dagen efter. Dagen efter en lyckad dag. Familjen larsson tågade in och vi hade fonduekväll och det var inte alls dumt. Maten var god och drickat flödade. Det är inte ofta alla i båda familjerna är samlade nu för tiden så det var väldigt trevligt faktiskt. Och när man är med sina föräldrar så får man veta sådant som man inte tidigare visste. T.ex. så fick man veta att hos farsan var det alltid livat när han var yngre. Det var alltid folk i hans lilla lägenhet. Man blir ju nästan förvånad. Hade man ingen aning om liksom. Sedan så tyckte madde att jag och fidde skulle komma till Angelicas 18 års fest och klart man gjorde det. Och självklart undrade då våra föräldrar vem denna Angelica var och då visade det sig att dom visste mycket väl vem hennes pappa var. Det är ju nästan farligt att nämna namn. Alltid är det någon dom känner igen.

I vilket fall som helst så begav jag och fidde oss till Angelica och det var inte så värst mycket folk men dte var ändå en trevlig stämning. Man skulle nog kunna kalla det mångkulturellt också.
Måste ta tag i mitt feströkande! Blir alldeles för mycket! Fy på mig!
Jag och madde beslutade oss för att inte vandra hem till mig utan att inkvartera oss på Angelicas rum för natten. Mysigt som alltid! :)

Nu sitter man här och funderar på vad ma ska göra för något. Har ingen lust med något faktiskt. Har precis tagit en varm och skön dusch. Var rätt uppiggande om man säger så. Det är fint väder ute så man borde bege sig ut men jag känner ingen lust för det. Däremot så upptäckte jag att Robert Gustavsson gjort en ny film med en massa roliga sketcher och den var jag inte långsam att tanka ner och den är klar nu så får nog bli att jag ser på den. Jag vet. Jag är lat! Men det kan man väl få vara såhär på en söndag? ;)

Det känns så bra det här! Tycker om dig så himla mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0