I'm not supposed to be here

Ja nu undrar väl en del varför i hela friden jag sitter här denna lördagkväll när jag borde vara på hotellet och "personalfesten". Finns en enkel förklaring. Icke festsugen heter den. Så enkelt var det. Hade verkligen ingen lust med det idag. Men jag kan säga att det är inte ofta jag känner så. Men kanske kan vara bra att känna så ibland också. Är lite skönt att ta det lugnt någon helg också. Och det verkade nästan som att det inte är någon som skulle ut idag heller. Antingen är dom inte i Gislaved eller så är dom upptagna med annat. Men nästa helg är man ute på banan igen. Då fyller vår kära kompis Christoffer år och det ska väl firas tycker jag. Var med och fira honom ni också.

Dagen har varit bra. Eller kan väl lägga till gårdagskvällen och natten till den samlingen också. Begav mig till madde framåt kvällningen där Madde och becca hade varit duktiga och gjort en skaldjurspaj (mums) Vi avnjöt den till idolerna. Efter ett tag så anlände Maddes kusin Karin och då blev det film, Perfect stranger. En film jag hade förväntat mig rätt mycket av. Men den var faktiskt inte så bra som jag trodde. Hände inte speciellt mycket. Seg skulle man kunna kalla den. Kolla väl lie på tv efteråt innan vi la oss för att sova. eller det blev en lång pratstund om allt mellan himmel och jord innan det. Mysigt! Gick upp vid tio och käka frukost och efter det har vi suttit väldigt mycket och kikat efter hotell i Thailand under jul. Blev att vi bokade två hotell. Det ena på phi phi island mellen 15-18 december och de andra på koh samui mellan den 23-26 december. Sedan bestämde vi också vart vi skulle ta vägen efter det. Hua hin och Bangkok blev bestämt åtminstone. Känns skönt att ha en väg bestämd. Några fler ställen blir det nog.

Vi tog en paus i letandet och tvättade maddes bil. Kan säga att det verkligen behövdes. Bakrutan såg ut som en lerpöl som några ungar kladdat ner med massa bokstäver som bildat ord. Men efter att vi tvättat den så blev den fin och ren. Så nu kan hon visa sig på skolans parkering igen utan att skämmas.

Nu ikväll blev det som sagt lugnt och la mig i soffan och slog på Gone in 60 seconds. Måste nästan vara en av mina riktiga favoriter! Någon gång i livet ska jag äga eller köra en Ford Mustang Shelby GT500 -67! Favoritbil helt klart!
Har även bevittnat första halvleken av Spanien-Sverige vilket inte var så underbart. 2-0 var resultatet när jag tröttnade och gick ner till min källare och gjorde min dator sällskap.

I morgon blir det till att sova länge tror jag. Men inte alltför länge. För ska göra min underbara Madde sällskap till Göteborg där hon ska lämna något på något företag. Alltid kul att vara med dig!

Sedan på måndag är det dags att jobba igen. Andra skift som gäller och jag hoppas att det finns lite mer att göra denna veckan än den gågna veckan. Var en seg vecka! Men det är alltid jobbigt med andra skift också. Inget umgänge alls. Blir till att längta till helgen.

You is all that i need! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0