Rallarsving

Usch vad trött jag är. Funderar på vad det kan bero på. Men jag kan inte komma på varför. Sovit länge och gott har jag verkligen gjort. Det är väl för att det är höst och tråkigt. Men ute är det varmt och fint väder denna dag. Kanske piggnar till om någon timme. Får hoppas på det.
Igårkväll var det en lugn kväll. Inga stora utsvävanden. Men ishallen blev det för att se min bror möta Tingsryd. Vilket inte gick så bra. Förlust med 4-0. Tingsryd hade en väldigt bra målvakt. Därav nollan för Gislaved. Det absolut bästa under hela matchen var ändå det riktiga rallarslagsmålet som bröt ut i 3 period. Ojoj säger jag bara! Samtliga spelare som var på planen slogs och sparkade och hade sig. När sedan  domaren stod och kom överrens vad straffen skulle bli var det nära att det skulle ske igen. En massa klåpord växlades mellan lagens medlemmar. Speciellt inblandad var den där Palmer med det fula trynet. Älmqvist var rätt stor i käften också. Allt detta resulterade i 4 matchstraff för vadera lag. En av matchstraffen gick till Tingsryds målvakt. Sevärt är det rätta ordet!

Ikväll blir det Fonduekväll här med familjen Larsson. Var ett tag sedan man umgicks sådär så jag och fidde tänkte att det kunde vara trevligt igen. Ska bli kul. Sedan har jag tänkt att ta min bil till q8 och tvätta den. Känns lite som att det behövs. Har också lite beslutsångest om jag ska klippa mig eller inte. Kan ingen bestämma åt mig?

Igår satt jag lite på youtube och tittade på lite takida videos. Då upptäcker jag en låt som jag aldrig hört innan!?!?! Hur kan jag ha missat den? Sjukt bra var den! Har ni lust och ork så tveka inte att tanka ner Takida - Summers gone. Det får bli helgens låt. Går varmt i mina högtalare just nu!

Underbarare person än dig får man verkligen leta efter! Tvivlar på att det finns. Du är så mysig. Du är precis som man vill att en person ska vara! Tycker om dig så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0