Slit och släp

Woho äntligen är det snafrt helg igen. Bara eftermiddagen och kvällen kvar nu. Känns skönt att sedan få sova ut och göra lite vad man känner för. Slippa vakna och känna att nu måste jag jobba. Alltid lika skönt.

Jobbet flyter på bra. Gårdagen blev lite stressig nästan. Vid 8 gick Stefan hem och Eduardo var redan hemma. Båda insjukna i samma sjukdom. Den ena smittade den andre. Detta innebar att det bara var jag och Roger kvar i vid vår maskin och kan säga att två man på den är väldigt jobbigt! Ingen rast ingen vila då inte. Och så kommer det även bli idag. Stefan hade planerat ledighet idag och troligen dyker inte Eduardo upp heller. Så det blir jobba hårt idag. Känner också att min rygg börjar ta stryk av jobbet. Många tunga lyft. Ändå så försöker jag lyfta på ett hälsosamt sätt. Massage skulle vara väldigt skönt. 

Imorgon är det fredag och visst då slipper man tänka när man vaknar att man ska jobba men ska ändå gå upp i hyfsad tid. För vid halv 11 ska jag hämta upp larsson och så ska vi bege oss till Jönköping en sväng. Ska bli trevligt. För övrigt så har jag väl inget att tillägga just nu.

Ha det härligt gott folk

Madde is my love now and for always!

Kommentarer
Postat av: maddä

jag e bra på massage ;)

2007-11-22 @ 17:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0