Suck i mängder!

Kände mig bara tvungen att skriva något här idag. Men det får  bli väldigt kort. Ska nämligen åka till jobbet om ca 5 min. Ja faktiskt. En timme tidigare än vanligt. Det pga att vi ska ha brandutbildning *suck*. Hur många gånger har man inte haft det? Börjar bli så enformigt. Trodde man skulle slippa det nu när man gått ut skolan men icke. 2 timmars teori sedan 1 timmes praktisk övning. Man lär ju somna på de teoretiska.

Men men. För övreigt är allt bra. fick min lönelapp idag. Kan säga att den var inte liten! Härliga pengar! Men måste spara mycket av de till Thailand.

Nu måste jag bege mig.

Ha det bra gott folk.

P.S
Hatar Fox för tillfället!
D.S

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0