Tankar från huvudet

Jag känner att det är dags för lite skrivande igen. Men vad ska jag skriva? Hmm. Det får bli det som först kommer upp i min hjärna. Och vad är det? Jo det som kom upp nu var Thailand! På något sätt så leder alla tankar dit. Det är så sjukt nära nu. Om 2 veckor är vi faktiskt nere i Thailand. Och skulle tro vi är kvar i Phuket just vid den här tiden. Det är kväll där i skrivande stund. Närmare bestämt ca 20.30. Tänker jag rätt nu så är det första kvällen vi är där så vi blir i alla fall kvar till morgonen därpå. Sedan återstår att se. Det var nog om Thailand just nu.

Kom precis hem från K-bemmaning. Varit nere och lämnat in min tidsrapport. När man kommer ner så står det julfika på bordet och det luktar glögg. Så det var bara att slå sig ner och ta en julfika med pepparkakor och lussebulle och prata lite allmänt. Det är så härligt stämning där nere. Om inte dom bryr sig om sina anställda så vet jag inte hur man gör för att göra det. Kanonföretag. Så är det något bemanningsföretag man ska söka jobb på så är det där! Och jag kan nästan garantera att du får ett jobb också. Efterfrågan är stor.

Så nu är det helg igen. På fredagar är det alltid lite speciell stämning på jobbet. ALlt blir lite mer lättsamt. Alla är glada och pratglada. Kul att jobba på fredagar! Skönt att sluta tidigt också. Så vad händer egentligen i helgen? Jag har faktiskt inte den blekaste aning! Inget planerat. Vi har länge pratat om en pokerkväll. Men det ser inte ut att bli den här helgen heller. Verkar ju aldrig bli av. Men det skulle vara kul. Väldigt längesen vi hade det. Men det blir nog en lugn helg i vilket fall som helst. Förhoppningsvis få umgås med min älskade flickvän en del. Längtar så mycket! Går knappt beskriva. Hon jobbar imorn förmiddag i alla fall. Så efter de kanske man får träffa henne. Hoppas på det i alla fall.

Det var allt för mig just nu

Baby when I look at you standin'
there so pure and true
I don't know what I did to deserve
The way you smile, the way we
touch, the way you're kissing
mean so much
I must be the luckiest man in the whole wide world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0