Tvättad och redo

Nu sitter jag här nyduschad och redo för kväll. Det blir som sagt en rätt lugn kväll skulle jag tro. Familjen Larsson kommer på besök och det ska "fonduas" (eget tillverkat ord) och umgås. Nu börjar dofterna av mat sprida sig även ner på dessa nivåer.

Nu i eftermiddag har jag faktiskt varit duktig. Var uppe på macken och tvättade bilen. Trodde jag skulle få betala för den dyra tvätten men snäll som Christofer är så bjöd han på den. Tackar varmast! Sedan var det hem och tvätta fälgarna som inte blir rena i maskintvätten så nu skiner bilen. Ser ut som ny! Och fälgarna som var svarta innan har nu återfått sin fina gråa färg.

Nehe om man ska ta och göra sig iordning det sista innan man får agera lite taxi åt våra gäster.
Ser också fram emot att Madde kommer hit och sover senare inatt också! Alltid lika mysigt! Ser fram emot det!

Vi hörs och syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0