Vy från ett luftslott

Upptäckte för en stund sedan att det inlägg jag skulle leverera till er läsare igår uppenbarligen aldrig kom fram till er. Blev lite besviken och arg. Alltid jobbigt att behöva skriva om saker man skrivit en gång redan.
Men men det är bara att skriva vidare och se glad ut.

Nu har man gjort en dag på jobbet och det måste ha varit en av dom snabbaste dagarna jag gjort där. Tyckte tiden sprang iväg väldigt fort. Vilket är väldigt skönt. Hoppas på att resterande dagarna den här veckan går snabbt också. I vilket fall fram till fredag. Som jag nämnde i gårdagens inlägg som ni aldrig fick chansen att läsa så är jag i en liten kris just nu. En ekonomisk sådan. I söndags kväll var jag tvungen att betala bilförsäkringen på lite över 600 kr. BLev en aning chockad. Hade inte väntat mig den förrän i slutet av månaden. Men det fanns inget annat att göra än att betala den. Så nu ligger man på en sisådär knapp 100 lapp på kontot fram till den 25 November. Det känns faktiskt en aning tufft. Och till helgen kommer Takida till Gisleparken och det har jag verkligen inte tänkt missa! Det räcker med att ha missat Winnerbäck som jag hade sett fram emot hela året. Någon måtta får det vara! Jag får se till att lösa det på något vis. Blir till att sätta in mina småpengar i min burk på kontot i alla fall. Blir väl nästan 200 kr.
Jag ska nog klara det. Har alltid löst det på något sätt innan.
Igår innan jag jobbade blev jag faktiskt lite glad. Madde skrev och sa att dom kommer förbi en sväng. Så Madde, Lisa och Becca tittade förbi en stund. Jag som trodde jag skulle behöva vänta ändå tills helgen för att få träffa Madde. Men det behövdes inte. Det var kul!

Nu är det snart dags att gå upp och fixa sig lite mat innan man börjar jobba igen. Kan behövas.

Ha det gott!

1 November! Underbart datum! Allt känns så bra just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0