Wierd natt!

Jag känner mig faktiskt lite dålig. Jag har blivit så dålig på att uppdatera min kära blogg. Jag ska ta och försöka skärpa till mig. Vill ju sysselsätta er med något som förhoppningsvis är kul att läsa. Men vad vet jag. Det kanske inte är något läsvärt som skrivs här. Eller? Jag gör så gott jag kan i alla fall.

Jag vet inte om det har hänt något så speciellt spännande de senaste dagarna.
I söndags vaknade jag upp hos madde efter att ha varit i parken kvällen innan. Trevlig kväll. Alltid lika mysigt att vakna upp och se att världens mest underbaraste själ ligger vid sin sida. Vi umgicks hela dagen och det var mysigt. Gjorde inte speciellt mycket men åkte hem till mig och kollade på film gjorde vi i alla fall. Går och längtar efter att få träffa dig igen!


Igår var det dags för jobb igen. Upp tidigt men det har faktiskt börjat funka bättre och bättre. Inte alls lika jobbigt nu som i början. Börjar komma in i det nu. Lugna dagar på jobbet har det varit. Det är dom där förbannade EAB ordrana vi kör nu. Så tråkigt! Men men alla jobb måste ju göras.


Jag måste berätta om en väldigt egendomlig händelse som inträffade inatt. Inatt fick jag inte mycket sömn.

Jag somnade ungefär vid kl 23 igår. Inget konstigt med det. Jag gick upp och käkade frukost i vanlig ordning. Gick ner igen och besökte toan och borstade tänderna och gjorde mig iordning. Går in på mitt rum för att byta om får att sedan bege mig iväg till jobbet. När jag väl kommit in på mitt rum kolalr jag på min väckarklocka för att se vad klockan är. Då är kl 00.51!?!?! Jag tänkte att den har väl stannat eller nåt sånt så kollar på mobilen men den visar samma tid. Då börjar man fundera... Vad i hela helvete gör jag uppe mitt i natten??? Vad fan tänkte jag när jag steg upp ur sängen! Vet att kl va 20 i någonting. Men tänkte inte vad det var för siffra före det. Så jag tänkte mest att det var väldigt bråttom. Jag har alltså gått upp 20 i 1 inatt och ätit frukost och sedan borstat tänderna! Och ingen har hört mig gå upp för trappan tända som vanligt och sätta mig och äta och sedan gå på toa. Hur lyckas man?

Jag vet inte varför det blev såhär. Men jag har mina aningar att det har anknytning till att jag ville inte försvoa mig idag när jag tjatat på niklas att han ska vara klar när jag kommer vid fem i fem. Men det var väldigt skönt att sedan gå och lägga mig igen och sova några timmar till. Vet att jag vaknade vid 3 också och var också då påväg upp. Men kollade då som tur var på den första siffran också. Så inatt har jag inte sovit speciellt mycket. ca 3-4 timmar skulle jag tippa på. Så är lagom trött nu. Hoppas inte att det ska hända fler gånger. Ska vara lite mer uppmärksam i fortsättningen!

Just nu sitter jag och längtar mig bort. Långt bort! Till en plats som ligger så långt bort från Sverige som möjligt. Kan platsen heta Thailand? Ja det kan den faktiskt. Nu är det mindre än 3 veckor kvar. Om exakt 3 veckor befinner vi oss på Phi Phi Island. Längtar man eller längtar man? Tänk dig själv att få åka till ett varmt och skönt ställe där man bara kan njuta hela tiden med någon man älskar att vara tillsammans med! Kan det bli bättre? Jag tror faktiskt inte det! Ska bli så sjukt underbart så ni anar inte! Nu börjar det kännas att det är nära. Man börjar bli lite smått nervös. Och jag som aldrig har flugit innan. Och nu ska jag sätta mig på ett plan som tar oss så långt bort. Men kul det ska det bli! Ser fram emot att flyga. Något jag velat göra länge!


Sitter också här och längtar efter en underbar person som jag aldrig får nog av! Vill bara vara med dig hela tiden! Du gör mig så glad och lycklig! Du är allt man kan önska sig! <3

Det var nog ungefär allt jag hade att berätta för er denna kväll. Och imorgon ska jag allt försöka skriva några rader också!

Tills dess. Må väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0