a cold wednesday

Det är redan onsdag! Tiden flyger verkligen iväg! Bara två dagar kvar att jobba nu. Skönt skönt! Har precis ätit frukost. Rätt sen frukost. Sov hos madde inatt. Mysigare saker får man leta efter. En aning tråkigt att hon var tvungen att gå upp halv sex. Men jag sov skönt tills hon kom hem igen! Nu sitter jag här och funderar på om man ska ta en dusch tills nya prison break avsnittet är nedladdat och klart. Får nog bli så.
Sedan är det bara att ge sig av och jobba igen. Börjar känna mig hemma där nu. Trivs bra. Frågar dom om jag vill vara kvar säger jag antagligen ja. Känns bra allting.

Just det ja. Nu höllt jag på att glömma. Skulle ju lägga in svaret på gåtan också. Här kommer det:

Stig ur bilen, gå ner från karusellen och lämna plats åt någon yngre.
haha usch så tråkigt man kan ha det ibland ;)

"Your smile is heavenly, I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe, the shiver's around me now, you're so fine"

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Larsson

Haha okej, Jag blandar alltid ihop dom där blattebyarna. haha.

2007-10-10 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0