Älgloppor dessa vidriga varelser!

Ja fy fan vad vidriga dom är! Måste vara bland de värsta att få på sig! Var ute och gick promenad med madde idag och ja då fick man några på sig. Och nu när jag kom hem kändes de som att de kröp jätte mycket överallt. Särskilt i håret så fick ta mig en dusch och nu känns det mycket bättre. Som alltid är det väldigt trevligt att umgås med Madde. Och idag fick hon sin telefon och jag blev faktiskt lite avundsjuk. Vill med ha den! Men själv måste jag stå ut med telefonen i ca 1 och ett halvt år till. Surt men vafan man får väl klara sig.

Blev uppringd av någon väldigt mysko person ikväll. Ett nummer som inte kom från sverigeoch när jag svarade så var det någon som pratade på typ kinesiska eller något. Men efter ett tag började han prata engelska men jag fattade fortfarande inte vad han ville. Tillslut la han på. Lustigt värre.

En annan rolig nyhet som jag bara "måste" meddela är att örnen har landat i Leksand idag! Kunde inte låta bli.

Ha ré

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Alltså kanske borde kolla in meningen : "ett nummer som inte kom från numret..." ;) haha

2007-10-17 @ 23:27:30
URL: http://chrislindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0