Bara två månader bort nu!

 Det går verkligen mot vinter nu! Det är knappt varmare än 10 grader om dagarna och kvällarna och nätterna är neråt noll grader. Tycker inte om detta. Ser så mycket fram emot att sitta på flyget mot varmare breddgrader. För idag är det två månader tills jag och Madde flyger från kalla Sverige för varma Thailand en hel månad! Hoppas tiden rusar iväg väldigt snabbt tills dess och sedan går lite långsammare en månad. Kommer inte bli kul att komma hem den 11 januari till ett kallt och kanske snöigt sverige. Inget man kommer se fram emot.

Idag är det lördag och det är fint väder ute men jag har ingen lust att ta mig ut och göra något. Sitter så bra här tycker jag. Men ska väl försöka fixa lite kontanter och något späe snart kanske. Japp ikväll blir det party. Mer än en vit helg går inte att ha. Så ikväll blir det Hotellet för att se om det är något att ha. Förhoppningsvis är det de. Men får allt se till att inte slösa några större summor. Måste tänka på framtiden och alla utgifter jag har. Får antagligen bli att låna lite pengar från fonden för att betala Thailandresan. Men det är det värt!

Ha det fint partypeople!

Kommentarer
Postat av: madde

Ohh vad kul vi ska haaa! :D lääängtar!

2007-10-14 @ 13:50:53
URL: http://maaddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0