Cause I had a bad day

Ja gårdagen var inte så bra. I alla fall inte om man ser till klantighet och liknande. Slog i huvudet två gånger på samma sak så jag är lite öm. Knölen på foten slog jag i en vass kant och drog en hård stålflisa rakt i fingret så ett blodprov tog jag på mig själv också. Och sist men inte minst klämde jag mitt pekfinger mellan två knivar! Hoppas dagens arbete går lite mer smärtfritt.
Jag måste säga att jag har snälla föräldrar. Utan att jag bad dom köpa något när dom var i Tyskland så kommer dom hem med en stor fet flaska smirnoff som jag får. Plus att dom köpte massa öl som jag kunde få. Hum? Finns det någon hålhake med det hela? Det hoppas jag inte. Det lär väl märkas i så fall.
Nehe nu ska jag ta och träna lite så man får lite muskler och sen ska jag bege mig till madde och va där tills jag börjar jobba igen.

Fick bara lust att slänga in en gåta här också:

Du sitter bakom ratten i en bil och håller en konstant hastighet. På din vänstra sida har du en avgrund. På din högra sida har du en brandbil och den håller samma hastighet som du.
Franför dig springer en gris, som är större än din bil. En helikopter förföljer dig i markhöjd bakom bilen.
Både helikoptern och grisen håller samma hastighet som du.
Hur ska du göra för att kunna stanna?

Fundera på den! Svaret kommer i nästa blogginlägg!

Ha det skönt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Larsson

Det är väl bara att bromsa. Grisen och Helikoptern har ju samma hastighet som du. Och det kommer dom ju fortsätta att ha även om du bromsar. :D Haha

2007-10-09 @ 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0