cheating

Måndagen närmar sig och det innebär en ny veckas arbete. Kvällskift som gäller. Ser faktiskt inte fram emot det. Finns flera anledningar till det. Jobbigt att vara den ende som är ledig på förmiddagar. Jobbigt att inte kunna träffa folk som man gärna vill träffa. Dessa veckor är hårda! Men men det är bara att kämpa på och se fram emot helgen och nästa vecka istället.
Helgen har varit härlig! Fredag var rätt lugn. Kollade på film med farsan och brorsan sen var jag lite taxi åt Madde och lisa. Madde stannade över natten. Lördagen var det fullt upp. Borås för att kolla på Elfsborg - Örebro med farsan och brorsan. Kan säga att det var en jävla tur att vi inte betalat för biljetterna. Inte värt en enda krona! Sen bar det av hemåt och det var bara att käka och fixa sig och sedan vandrade jag och madde till niklas som hade lite förfest. Det var väldigt skoj kan jag säga! Ölspelet speciellt! Och såhär i efterhand kan jag avslöja att jag fuskade lite grann. Drack inte upp den där äckliga saken i mitten. Får jag väl igen för det nästa gång bara för det. Men kul var det. Sedan var det hotellet som gällde. Väldigt mycket folk så det blev nästan jobbigt. Dansandet blev till någon sorts knuffande fram och tillbaka. Men det var rätt okej ändå. Jag och madde vandrade hem och som den gentleman man är så gav jag henne mina skor eftersom hon hade skoskav. Men kallt om fötterna var det faktiskt inte. Nu söndagen har varit väldigt lugn. Sov hela förmiddagen och kollade på film på eftermiddagen typ. Och som alltid parlamentet såklart.

det var alles

Tycker om dig mer och mer för varje dag som går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0