Dyra dagar

Jag får vl börja med att säga grattis till Niklas. Tänka sig att du äntligen lyckades ta körkortet. Inte dåligt. Men det tog lite över ett år. 3 kuggnngar på teorin. Inge vidare inte.
För övrigt har dagen varit rätt lugn. Jobbat som vanligt. Men dagen har också varit dyr. Åkte för att investera i ett par vinterdäck. 2200 försvann direkt. Sedan var jag tvungen att tanka. Grr! Av det blir man aldrig glad. Där försvann 590 kr. Så det blev en dyr dag. Har också ringt ett samtal till vårdcenralen och bokat tid för vaccination inför Thailand resan. Nu känns det verkligen att det är nära. Betalade resan igår. Två tunga utgifter på två dagar nu. Men kan säga att det är skönt att ha dom betalda. Nu är det bara att spara ihop så man kan leva där nere också. Men det ska nog inte vara några problem. Det ska bli riktigt spännande!
På torsdag blir det att besöka polisen för att införskaffa sig ett pass också. En liten utgift där med. Men det ska jag nog överleva. Som sagt jag får leva snålt.

Har kommit på mig själv med att jag verkligen måste städa mitt rum! Märkte innan idag att det har börjat krypa dammråttor uppe på borden!?!? Då börjar det bli lite väl illa. Så det får jag nog ta och göra imorgon. Det passar bra att göra det imorn efter att sotarn har gjort sitt intåg här.

Idag är det endast 43 dagar kvar till solen!

"I don't know what it is but when I close my eyes
You are the one I'm dreaming of
I don't know what it's but I'm floating in the sky
I don't know what it is and I sure don't know how
But you filled my heart with butterflies"

Tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0