Elefanter

Godmorgon gott folk! Ja för mig är det morgon nu. SKönt att kunna sova länge och bara softa. Inte tänka på att man har en tid att passa. Fast just det. Kanske inte ska slösa bort hela dagen utan höra av mig till fidde och kanske erbjuda en fika framåt eftermiddagen. Måste ju träffa honom nu innan han beger sig till storstadsdjungeln.
Kvällen får nog ta och ägnas åt hockey. Var ett tag sen jag var på de. Och fredagsmatcher brukar vara väldigt stämmningsfyllda.
Sitter här och lyssnar på Kents nya platta. Ja just precis den som inte släpps officiellt förrän den 17 oktober. Men såg lite reklam att den hade läckt ut på the pirate bay på expressen och då är jag inte långsam att besöka the pirate bay. Och kan säga att den är riktigt grym! Den är rätt syntig om man nu kan säga så?  Verkligen värd att köpa eller tanka ner!
Vad resten av helgen har att erbjuda har jag inte den blekaste aning om. Återstår att se som vanligt.

Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0