Givande helg

Finns det något värre än att komma på en början på det man ska skriva? Tror knappt det. Men nu fick jag ju en bärjan. Skönt det.

Helgwn är snart slut igen. Fort går tiden. men jag har fått en del gjort i helgen. Inte så att man bara suttit hemma och glott.
I fredags kom jag äntligen iväg och panta alla förbannade flaskor jag hade. Det blev en liten tillökning i min ekonomi. Senare på dagen åkte jag till Madde och var med henne hela kvällen och natten. Vi lagade kanon god skaldjurspaj. Och fin blev den också. Kollade på idol och inspelade bonde söker fru. Men det är alltid lika tråkigt att behöva lämna henne tidigt på morgonen. Hade lovat att följa med till jönköping för att se ut lampa och matta till min hall. Så hemfärd kl 9. Segt värre! Hittade både lampa och matta till hallen så nu finns ett slutresultat av hallen att skåda i bilddagboken. På kvällen blev det hotellet/parken. Förfest hos Christoffer med en hel del folk. Kul att träffa gamla skolkamrater igen. Det bar av till Hotellet men inget vidare drag där så vi gick rätt snabbt till parken men till vår besvikelse vard et väldit dyrt så det blev bara lite snack utanför sedan hemfärd och sömn.
Måste tillägga till detta att dom där fula små fjortisarna som verkligen försökte göra en irriterad och få till slagsmål genom att gå emot axel och kasta snöboll rakt i huvudet. Maskera er var ni också tvungna att göra. Vad ska man göra mer än att skratta åt dom? Nothing to care about! Nu fick man visst en timme till på dagen. Och en extra timmes sömn. Det är inget man klagar över precis. Ska bli skönt imorgon. Känns inte som att man går upp lika tidigt då.
Ja för nu är det återigen dags för en första skifts vecka. Väckning kl halv 5. Det är ingen höjdare.

Just nu saknar jag massor! Vill bara vara med dig din underbaring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0