good feelings

Då var det dags för helg igen! Fy fan vad skönt det är rent ut sagt! Var så skönt att jobba den sista timmen och veta att alldeles strax ska man få gå hem. Men det går alltid lite långsammare bara för att man kollar på klockan varje minut. Men tillslut kom ju klockslaget då man fick gå och byta om och åka hem. Alltid lika skön känsla.
Har bara fått för mig också att alla är lite mer glda på fredagar. Det är lite skönare stämning på jobbet. Alla skrattar, och pratar mer. Skämten ökar också. Det är nästan härligt att jobba då.

Så vad händer i helgen? Jag och min bror är själva hemma eftersom mina föräldrar är i Berlin över helgen.
Ikväll blir det i vilket fall till att besöka Madde! Trevligt trevligt! Imorn ska jag och min bror också till mormor faktiskt. Inte vanligt men det ska vi faktiskt. Och söndag är jag chaufför tydligen. Ska köra lite ungar till hockey i värnamo eftersom farsan inte är hemma så man får väl ta på sig de uppdraget. Annars så är det nog rätt lugnt. Vet inte hur dte blir imorn kväll. Återstår att se. Pengar behöver sparas!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0