Happiness

Känner mig duktig nu för tiden. Har väl nästan bloggat varje dag i någon vecka nu. Inte dåligt alls. Måste ha något att göra med att jag jobbar och har tid över. Hmm måste vara det.

Idag är dte Tisdag och det har varit en bra dag faktiskt! Om man räknar bort 1 ½ timme på förmiddagen. Krångel krångel krångel! Och det är givetvis så att det händer när det är jag som kör maskinen! Typiskt! Sen fick vi fint besök av Viktor från K-Bemanning och jag pratade lite med honom om ledighet. Så nu är det klart! Thailand den 13 December med Madde! Fy fan vad underbart! Ser fram emot det så mycket! Var på Resebyrån idag också och fixa lite så nu är det helt klart! Sjukt kul det kommer bli!
När jag kommer hem ser jag att skatten på min bil kommit. Det var inte speciellt välkommet just nu! Usch har egentligen inte råd med de men jag måste betala den. Jag får leva snålt den här månaden. Inga onödiga köp.
Det ska nog gå bra!

Just nu sitter jag mest och väntar på att översättarna till Prison Break ska få lite eld i baken och få klart översättningen! Är så sugen på att se de nu!

All for me! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0