It's hard to get up in the morning

Nu är mer än halva veckan gjord. Bara 1 ½ dag kvar. Väldigt skönt det ska bli med helg. En helg som kommer bli lugn från festandet tror jag. Måste börja spara min apengar nu. Men det går ju alltid vara med utan att det ska behöva kosta också i och för sig. Vi får se. Jag och min broder är ensamma hemma i alla fall och det är det en till som är en hel vecka till och med. Vissa har det bra. På fredagen blir det i alla fall träffa madde. Alltid lika trevligt!

Dagen har varit okej. Fattar inte att det ska vara så svårt att somna på kvällarna bara. Och det för med sig att jag inte vaknar på morgonen. Slutar med att pappa kommer ner och väcker mig och jag får stressa. Skulle behöva väldigt bra tips på hur jag ska kunna komma upp på morgonen. Väckarklockor väcker mig inte. Jobbigt värre det där. Skulle behöva någon som kan skaka liv i mig. Det är nog det bästa alternativet.

Idag måste jag ju också faktiskt gratulera Fidde! Grattis till jobbet i 08 land! Jag kommer upp och gör stan när du skaffat dig en lya i vår sköna huvudstad! Var så säker!

Idag var det också väldigt varmt ute måste jag säga. Var nästan så man svettades när man satt ute på rasten. Då satt jag och längtade efter solen och värmen mitt i december. Wonderful!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Larsson

Du är så välkommen mannen, Såklart. Jag fixar vip så kommer vi in på ställerna den här gången. haha ;)

2007-10-03 @ 18:58:19
URL: http://www.storyoflarsson.blogspot.com
Postat av: Madde

Typ bara 9 veckor innan vi ska till värmen ;D

2007-10-03 @ 20:44:13
URL: http://maaddiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0