Last day of october

Känner mig lite duktig nu. Har städat mitt rum nu. Äntligen! Körde hela racet. Byta lakan, dammsuga överallt, och skura golvet. Så nu känns det fräscht på mitt rum igen. När jag gick där och dammsög så dök min sudentmössa upp på en hylla. KUnde inte låta bli att sätta mig ner i 2 minuter och läsa igenom allt som är skrivet i den. Det är nästan så att man flyger tillbaks i tiden och återupplever det en gång till.Vågar nog säga att jag kommer nästan ihåg när och på vilka platser folk skrev i den. Man kan bara le och drömma sig tillbaka till den underbara dagen. Lyckligaste dagen i mitt liv!

Dagen i övrigt har väl varit som vanligt. Jobbat bara. Var och lämnade in tidrapporten på K-bemanning med förstås. Annars finns inget annat intressant att notera. Kanske att man får säga grattis till niklas för andra dagen i rad. Idag var det jobb han fick. På K-bemanning.

Morgondagen består av jobb och att åka till Värnamo och fixa mig ett pass. T>råkigt att du inte kunde följa med bara. Får ta med mig Christoffer istället. Måste ju ha lite sällskap.  Men jag ser fram emot att få träffa dig snart!

Like you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0