måndagslycka

Då var det månadg igen och ny arbetsvecka. Måste säga att det är en lite jobbigare vecka nu. Man måste tvinga sig upp halv 5 på morgonen. Vilket är en aning jobbigt. Men men man får tänka på pengarna som rullar in.
Det var en rätt oke dag på jobbet. Det fanns hela tiden att göra eftersom vi var en man kort idag.
När ag slutade var jag ner till K-Bemanning och lämnade lite tidrapporter och kollade också upp om det finns möjlighet till en lite längre ledighet och det verkade inte som någon omöjlighet. När jag hörde det blev jag väldigt glad! Det kommer bli av! Så kul det kommer bli! Går inte beskriva!

Var på bio med Madde igår. 2 dagar i Paris. Kunde varit någon lite bättre film tycker jag. Den var inte alls så bra som jag förväntat mig. Men men det var trevligt ändå.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0