"Snålamånad" står för dörren

Usch nu känns det som att det var en evighet sedan jag skrev här. Söndags? Ja men det är lite för lång tid tycker jag. Har väl i och för sig inte hänt så mycket som är noterbart under denna tiden men skriva är alltid kul.

Nu har man gjort halva veckan. Bara två jobbpass kvar. Vilket är väldigt skönt! Något som är skönt den här veckan är att man får lön imorgon. Det jobbiga är att allt försvinner direkt. Och då menar jag allt. Men det är inget jag är ledsen för. Eftersom det är till något jag verkligen ser fram emot som pengarna går till. THAILAND!!! Tiden tickar på inte långt kvar nu. Nu när det inte är så långt kvar är det också dags att börja tänka på vissa saker. Passet måste fixas. Får nog bli nästa vecka, Sedan är de ju vaccinationer, vad behöver man ha med sig är också något man måste börja tänka på. Men som sagt kul kommer det bli!
Något annat som jag behöver pengar till nu är vinterdäck. Farsan ringde på ett par igår men dom var tyvärr sålda. Hade vart bra om man kunnat köpa dom. Kostade bara 1800. Men nu lär det nog bli en lite dyrare summa tyvärr. Det blir till att låna lite av mina fondpengar igen skulle jag tro. inte bra men nödvändigt.
Tur hade jag i alla fall med bilen. Får den reparerad utan kostnad. Det är skönt.
Det fr helt enkelt bli en "snålamånad" i november. Men det ska jag nog kunna leva med.

Om du bara visste hur mycket jag tycker om dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0