söndagskväll

Usch vad jag inte tycker om söndagskvällar. För då är det snart måndag och dags att jobba igen. Veckan som kommer blir det att gå upp vid halv fem. Inget man ser fram emot precis. Men man får komma hem kl 2 istället och det är skönt.

I helgen har det hnt lite granna. I fredags var det hockey. Och innan de var jag med fidde och käkade pizza. Och igår var det hotellet som fick oss som gäster. Det var rätt okej faktiskt. Kanske kunde varit lite mer folk. Men helt  okej ändå. Men måste erkänna att jag saknade någon.

Vad har den kommande veckan att erbjuda ? Träffa madde något i alla fall. Sedan är det nog mycket möjligt att det blir en pokerkväll. Var inte igår precis. Oj nu blev jag visst allt lite sugen på att börja spela lite nätpoker igen. Men nej jag måste hålla mig borta! Har inte råd att göra det just nu tyvärr. Men jag överlever nog.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0