Weekend over... Again!

Redan Söndag kväll! Tycker inte om att helgerna går så himla fort. har verkligen ingen lust att jobba imorn! Skulle vilja vara ledig en vecka så man får ta igen sig rejält! Ännu tråkigare är att veckan som kommer är det andra skift som gäller och det innebär isolering från omgivningen. Träffar eller pratar knappt med någon annan än arbetskompisarna. Sånt man får leva med. lördagskvällen och söndagen var faktiskt rätt bra. Igårkväll skulle jag från början inte göra något alls. Bara ta det lugnt. Men det blev inte riktigt så.
Först blev jag chaufför åt ewe och carro. Sen var jag på förfest med madde och hennes klass och byggklassen. Kände mig inte riktigt hemma där men kände ju endel ändå. Kul att träffa sanell igen. Var inte igår det inte. Men det var trevligt. Sen skulle vi till parken men madde var lite trött så blev inte så så vi åkte hem till henne istället. Var mysigt att få vakna upp vid hennes sida. Käkade lite frukost sen var det illfart hem för att hinna hem och fixa mig lite så jag såg något vettig ut när jag skulle köra min brorsa och några fler till deras match i Värnamo.

Medan jag väntade på att matchen skulle började slog jag en pling till Linus så drog vi till donken och snackade lite. Sen själva matchen är något man vill glömma! Väldigt bra första period där allt stämde. 3-1 i första. andra och tredje var katastrof! 3-1 till värnamo i andra och i tredje blev det 4-1 till värnamo. Matchresultatet blev alltså 8-5 till värnamo. Pissdålig andra och tredjeperiod!
Får väl glädjas åt att A-laget slog Göteborgs IK med hela 9-2! Något positivt.
Käkade på donken även efter matchen. Onyttig dag det här!

Kvällen vad har den att bjuda på? I have no idea! Förrutom att jag ska hämta mamma och pappa på torget när dom kommer hem från tyskland nångång inatt. Kanske inte så mycket att se fram emot.

Allt för mig! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0