What?

Lördag är det idag. Hade inte tänkt sova bort hela dagen men så blev nästan fallet. Vaknade vid 10 och täkte att nu ska jag gå upp om en stund. Men somnade om och vaknade kl 12. Det är fint det. Men skönt var det i alla fall. Det första jag hör när jag kommer upp av min bror är: "Annie Oliw har blivit Miss Sweden" !?!?! Då frågar jag mig hur in i helvete det gick till. Men det är ändå lite kul. Hon kommer ju trots allt från lilla Gislaved så lite kul är det allt.
Hur ser dagen ut? Tittar man ut genom fönstret så skiner solen. Kanon väder. Om någon timme ska jag och min bror till mormor och lämna lite potatos och fika lite. Får vara lite social mot släkten ibland. Sen får vi allt se vad som händer. Måste laga mat sedan också. Usch har ingen lust men vad har man för val?
Igår var det fredag och jag var hos Madde. Käkade kycklingwok, kollade på idol och film. Väldigt trevligt.
Mytcket djur ute och vandrade när jag åkte dit också. Först en liten stackars näbbmus som jag väjde för. Jag vet dom är små men jag klarade inte av att bara mosa den till döds. Så jag var tvungen att väja. Sen En älg när jag kom in på lite småvägar. Längesen man såg skogens konung irl. Men som det alltid är så ser jag typ dom inte förrän det är försent. Det är inte så smart om man skulle råka köra på dom.

Hoppas alla får en underbar lördag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0