5 månvarv

1 April är det idag och jag har inte blivit lurad. Eller ja det finns ju dom som försökt men jag är inte direkt lättlurad. Så jag har klarat mig bra på den fronten. Vanlig arbetsdag har det varit. Men jag var så fruktansvärt trött idag. kunde knappt hålla ögonen öppna när jag körde till jobbet. Farligt värre plus att det var extrem dimma. Såg typ 5 meter framför bilen. Så när jag kom hem la jag mig för att ta en powernap. Den varade i 45 minuter. Rätt lagom tid att sova.

Idag är det inte heller vilken dag som helst! Det är 1 April vilket innebär att det är 5 månader sedan jag och Madeleine blev vi. Och om man ska sammanfatt det kort så har det varit helt underbara 5 månader. Och jag tror och hoppas att det kommer bli väldigt många till underbara månader! Älskar dig väldigt mycket! <3

Sedan vill jag bara rekomendera en fantastisk låt! Elliot Minor - Parallel Worlds (Acoustic Version)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0