Blir man smartare av att hålla igång?

Det har redan blivit onsdag. Var tar dagarna vägen? Knepigt det där. Idag har jag varit och tränat. Duktigt! Men sämre är att jag knappt varit ute alls idag. Borde passa på att vara ute mer när det är så fint väder. Är det fint imorn blir det en promenad igen. Japp! Känner mig så duktig. Tränade i måndas, igår var det promenad och idag har jag återigen varit och tränat. Håller igång ganska bra nu. Kanske lyckas få den där efterlängtade kroppen trots allt. Kan ju hoppas i vilket fall. Nej nu ska jag snart åka till jobbet. Åka lite tidigare för har tänkt att göra bilen fin på utsidan. Men blev faktiskt lite tveksam om jag verkligen ska göra det idag. Ska till madde inatt och det dammar ner bilen lite. Så kanske ska vänta tills imorn. Hm Får köra ole dole på de. Sådär. Det blev tvätta imorn som vann. Kan ju ta det när jag åker ifrån henne. Smart jag är! Blir man kanske smartare av att hålla igång? En teori som flög upp i skallen bara...

<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bevis på vad? Att det snart är din tur?

2008-04-24 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0