Borta

Sådär en ny dag har kommit och det är strålande väder. Jag har dessutom varit uppe på sjukan nu och tagit bort mina stygn. Åh så skönt det var att kunna klia bakom det gigantiska plåstret! Underbart! Men fick i och för sig ett nytt lite mindre men det satt så dåligt så de åker bort rätt snart skulle jag tippa på. nehe vad ska jag göra nu då? Ja jag kan inte göra så mycket just nu. måste vänta tills elsnubbarna har varit här och bytt vår elmätare. Så det får väl bli typ lite playstation eller nåt tills dom är klara sedan blir det handla lite eftersom det är jag som ska stå för matlagningen idag. Pastasallad blir det. Enkelt och ganska snabbt. Sopa trappan blir det nog också. Så jag har att göra idag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0