Duktigt Andreas!

Jaha nu är mitt rum skinande rent och det luktar sådär gott av rengöringsmedel med lemon lukt. Kan det bli bättre? Nej inte när det gäller ordning och reda. Nu kan man åter vistas på mitt rum utan att behöva gå därifrån med en dammråtta under strumpan. Härligt! Tvättat lite har jag också gjort och duktig var jag och plockade ner allt som hängde på tvättlinan. Borde få en belöning tycker jag.
Nu på schemat står pantning av flaskor och burkar. Kan säga att det finns endel. Inte pantat allt från min 20-årsfest ens. Och sedan dess har det blivit en del också. Så det lär nog bli några kronor det. Sedan är det ju det om jag ska orka sopa bort alla löv i trappan. Det är fint väder ute och så men jag vet inte riktigt om jag har lust med det. Kan ju göra det imorn så har jag något att göra då med.

Min dator är helt väck! Blivit lite underlig. Måste klicka på uppdatera varje gång jag går in på en ny webbsida för att kunna se alt som hänt sedan sist. Annars blir det samma saker hela tiden.
Konstig? Nej inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0