Fredag for life!

Nej fy mig som har varit så dålig på att uppdatera bloggen de sista dagarna. Men finns väl kanske lite anledning till det. Det har varit underbart väder så man har ju hellre varit ute istället för att sitta här inne.
Dagen har varit toppen. Va och tränade på förmiddan. Bärjar kännas väldigt bra nu. Känns att träningen börjar ge. Underbart! Sedan drog jag och larsson till jönköping för en shoppingrunda. Han hade stora planer på jacka skor och lite annat. Men han kom hem med två par kalsonger och ett flak öl. Bra jobbat! Själv köpte jag mig en ny keps och ett nytt bälte. Okej lite sprit inför morgondagen blev det också.
Kvällen bjuder väl på lite film med grabbarna grus och morgondagen blir spännande! Långpromenaden i Ambjörnarp på dagen! Då ska det drickas och vara duktiga på alla stationer. Sedan på kvällen blir det grillning hemma hos Linn. Blir toppen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0