Gammal och seg!

Jag behöver ny dator! Min har börjat bli fruktansvärt seg! Så jag tänkte igårkväll att nu ska jag göra lite uppstädning. Tog bort alla onödiga prgram körde diskrensning, ad-aware, pest patrol, virus scanning och diskfragmentering. Kort sagt. Jag gjorde allt för att få den lite snabbare. Blev den det? Nej det är synd att påstå. Kanske pytte lite snabbare men inte märkbart! Så nu är det snart dags för nästa stora inköp. Usch börjar bli mycket. Men får nog vänta någon månad i alla fall. Men jag vet just nu vilken jag vill ha och den här gången blir det en bärbar! Och den är läcker! Se själv! 

Dessutom har jag nu varit och besiktigat bilen. Och den gick igenom. Men tror nog han var lite snäll som inte gav mig någon anmärkning. Handbromsen tar bara hälften av vad den borde, läcker tydligen lite olja och en skyltbelysning är sönder. Men det är väl bara att ordna dessa saker så är bilen i topptrim sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0