Grattis skånepågar!

Okej det blev ingen film för min del. Jag fastnade framför Lyxfällan och Dirty Sexy Money istället. Sistnämda var väl inte direkt världens bästa serie. Inget man kommer följa direkt. Men det fördrev min tid mellan 21 och 22. Och när jag sedan satte mig här igen och klickade upp internet och Expressen kom fram fick jag se överraskningen att Rögle har lyckats ta sig upp i Elitserien igen! Jag kan inte säga mer än Grattis! Det är faktiskt jätte kul att dom lyckades igen. Bara hoppas dom kan hålla sig kvar några år. Dock lyckades ju inte Leksand iår heller. Jag tror såhär... Satsa mer på egna juniorer än spelare som kommer utifrån som inte har något hjärta för klubben! Leksand har ett av Sveriges bästa juniorlag. Börja plocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0