Händelsefattigt

God fredagseftermiddag på er gott folk. Det är väl inte direkt något stort som händer idag eller har hänt. Blivit mest lite tv tittande och playstation spelande. Men gårdagskvällen och natten förgylldes av madde som gjorde mig sällskap. Alltid lika trevligt! Idag skulle hon hem och plugga till högskoleprovet imorgon. Tror det kommer gå fin fint för henne. Hon är rena geniet emot mig. Ibland önskar man ju att man var lite smart i alla fall.

Helgen som står för dörren lär bli lugn. Det är nog bäst att ta det lugnt några dagar innan man kommit tillbaka till sitt normala jag. Men redan idag känns det lite skillnad. Kan gå nästan helt rakryggad. Vilket är skönt. Det har börjat klia som satan i såret men det är väl bara positivt antar jag.
Nej det finns väl inte direkt mycket mer att skriva om. Mitt liv är väldigt händelsefattigt för tillfället.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0