Harry den fyndige (rasistiske?)

Jag tänkte faktiskt dela med mig av vissa sms skämt som jag mottagit av Niklas/Harry idag. Han har varit så otroligt fyndig.
Exklusivt för min blogg!

SMS skämt 1:
Vet du vad det är för skillnad mellan en blindtarm och en moderat?
Dom finns där men ingen vet vad dom gör.

SMS skämt 2:
Vet du likheten mellan en blindtarm och en neger?
Båda ska bort

SMS skämt 3:
Vet du vad det är för likhet mellan en blindtarm och en arab?
Båda ställer till med smärta utan anledning.

Varför känns det som att dom har nåt med min blindtarmsborttagning att göra?

Kommentarer
Postat av: Niklas

Har precis fått erbjudande från Kristian Luuk. Han vill att jag ska vara hans sidekick i melodifestivalen nästa år. Vet inte om jag ska säga ja eller inte....

2008-04-05 @ 19:26:47
Postat av: Andreas

Jag säger som såhär. Mitt råd är att du avstår.

2008-04-06 @ 12:50:05
URL: http://andrur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0