Ingen statistik

Okej är lite sådär småsur. Men jag vet inte vem jag borde vara det på egentligen. För antingen är det min dator som är lite fucked up eller så är det blogg.se. Men det är så att min statistik la av någon gång igår. I alla fall när jag hade haft 3 besökare igår. Så antagligen på förmiddan. Efter det har jag enligt statistiken inte haft några besökare. Men det vet jag att jag har haft. Eller?
Jag skulle tippa på att det är datorn som fortfarande spelar ett litet spratt. omformatering kanske skulle behövas. Men det är sånt jobb med det så jag tror jag väntar tills jag har ork att hålla på en hel dag med det. För det är ju ungefär så lång tid det tar för att få allt bra igen. Om inte ännu längre tid.

Nu är det nog i vilket fall dags att sova. Upp ganska tidigt. Till sjukan och plocka mina 5 stygn. Äntligen! Kunna klia under det gigantiska plåstret! Ska bli wonderbar!

Godnatt Sverige!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0