Just idag

Måste bara kolla med er därute som tydligen läser min blogg. Hur kommer det sig att ni var/är så många just idag? Jag har väl inte skrivit nåt mer intressant än vanligt. Men ändå är ni fler än vanligt. Hm underligt. Nåväl kul att det finns folk som besöker bloggen så man inte skriver för inget.

100 Höjdare har precis slutat och det var lika underhållande som vanligt. Lite av en favorit idag var ändå den 30 årige konverterade muslimen som fortfarande bodde hemma hos föräldrarna och sparade urin från när han var liten och hade hela tomten och huset täckt med julbelysning. Han tog ändå priset! Men tanten som suttit i en hiss i 25 år får också en stjärna i kanten. Så mig kan ni räkna med nästa vecka också!

Kommentarer
Postat av: Kung Larsson

Det beror nog på att du har skrivit fler inlägg än vanligt, ska du se.

Åh, Hahahaha. jag vet vad jag ska göra imorgon när jag vakna. Se internetrepris av 100 höjdare

2008-04-07 @ 23:30:44
URL: http://www.storyoflarsson.blogspot.com
Postat av: Andreas

Ja det är troligen så. Och du kommer inte ångra dig när du ser det!

2008-04-07 @ 23:37:17
URL: http://andrur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0