Kungen på planen!

Ja usch vad jag har varit dålig idag! Inte ett endaste blogginlägg. Men kan i och för sig bero på att jag gjort saker hela tiden. Sov ganska länge. Var med madde en liten stund. Träffade fidde hela eftermiddan och kvällen i princip. Då blir det inte mycket tid till att skriva. Men i alla fall så har dagen varit bra och det var även gårdagskvällen. Christoffer, Linn och Harry var här hos mig och madde och kollade på film och sjöng singstar och svepte även ett par glas vin. Och på det blev Christoffer en aning på g så han ville ju aldrig sluta sjunga singstar. Men vad ska man göra åt det? Inget antar jag. Vill säga grattis till min älskling också som spelade första matchen på länge och lyckades se till att dom vann med 3-2. Hade det inte regnat hade jag stått och hejat på!

Idag har jag även råkat slösa lite pengar. Tänkte att det börjar bli tråkigt med bara bilspel till playstation så var iväg och inhandlade Fifa 08. Så jag och fidde har kämpat mot varandra hela eftermiddagen och jag måste erkänna att jag blivit mycket bättre.

Nu blir det en vecka med lugn. Bara vara hemma och ta det lugnt. Men ska försöka att i alla fall städa bilen och sopa i trappan utanför hallen så jag slipper få in massa löv varje gång dörren öppnas. Får se när min mage tillåter detta.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0