Löven är sopade!

Nu har jag äntligen gjort det jag väldigt länge tänkt göra! Jag har sopat trappan ren från alla löv! Inte nog med det. Jag sopade hela garageuppfarten faktiskt. Så nu tycker jag att jag varit duktig idag också. Men nu återstår matlagningen. Men det får bli efter duschen. Kan ju inte laga mat svettig direkt. Det är skönt väder ute. Ni borde gå ut själva och känna efter om ni inte redan gjort det!
Blev nervös innan. Och inte lite heller! Men det var ingen fara som tur var.

Jag kan också rekomendera er att knappa in på 1000apor.se och se när Calle Schulman klär ut sig till gammal gubbe och försöker sno åt sig en hamburgare på donken. Lite smått kul faktiskt!

<3 saknar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0