Pluggtankar

Nu har man varit lite duktig och varit ute och gått, hjälpt pappa lite och hämtat mamma på jobbet. Men även en annan sak som jag absolut inte trodde för nån dag sedan att jag skulle göra. Jag har suttit och kollat på lite högskoleutbildningar faktiskt! Tro det eller ej. Har kikat klart nu och ja mina betyg sätter stopp för en hel del kan jag säga. I och med att jag inte pluggat varken Matte B eller Engelska B vilket är ett krav på väldigt många program. Så jag hittade tyvärr inget som passade. Därför ska jag nu ta tag i mitt såkallade liv och plugga Matte B och Engelska B så jag har lite större chanser till nästa år eller till våren. Det ska jag banne mig göra! Ska direkt in och kolla komvux! Komvux... Vilket äckligt ord! Man såg ju ner på folket som gick komvux när man själv gick på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0